Časté dotazy


Co je to normostrana?

 Normostrana je standardizovaná strana textu o určitém počtu znaků včetně mezer. Tento rozsah je v délce 1 800 znaků (včetně symbolů a mezer), což odpovídá třiceti řádkům o šedesáti znacích nebo přibližně 250 slovům běžného textu.

Jak zjistím počet normostran?

Microsoft Word 1997 – 2003

 V otevřeném dokumentu vyberte záložku Nástroje a poté zvolte Počet slov. Zobrazí se tabulka, kde vyhledejte řádek Znaky včetně mezer. Tento počet vydělte 1 800 a získáte tak výsledný počet normostran.

Microsoft Word 2003 a výše

 V otevřeném dokumentu vyberte záložku Revize. Po kliknutí na Počet slov vyhledejte řádek Znaky včetně mezer. Tento počet vydělte 1 800 a získáte tak výsledný počet normostran.

Celkový počet normostran bývá obvykle menší, než je celkový počet stran, které máte napsány. Pokud si s počtem normostran ani tak nebudete jistí, rádi Vám po obdržení textu s výpočtem pomůžeme.

Kolik zaplatím za naformátování a úpravu jedné strany?

 Cena za naformátování jedné strany je různá v závislosti na dvou kritériích. Prvním kritériem je zvolená rychlost naformátování a úpravy. Nejnižší průměrná cena za jednu stranu je při zvolené rychlosti Standard. Při zvolení rychlejšího zpracování pak cena za jednu stranu úměrně roste. Druhým kritériem, které ovlivňuje průměrnou cenu za jednu stranu, je celkový počet normostran písemné práce.

 Konečná cena je tedy stanovena dle počtu normostran písemné práce a zvolené rychlosti naformátování a úpravy.

Jak to celé probíhá?

 Svou objednávku vytvoříte na stránkách www.naformatuj.cz vložením potřebných dokumentů (písemnou práci určenou k úpravě, soubor se směrnicemi). Dále vyplníte název vysoké školy a fakulty, kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu), variantu délky zhotovení, případně si vyberete další služby nebo upřesníte požadavky na úpravu písemné práce, vyjádříte souhlas s těmito obchodními podmínkami a objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „odeslat“. Po přijetí objednávky Vám na e-mail bude zaslána rekapitulace Vaší objednávky, následně Vám bude zaslána cenová kalkulace k odsouhlasení. Na základě odsouhlasení cenové kalkulace z Vaší strany Vám bude zaslána faktura k proplacení. Objednávka se stává závaznou po přijetí platby na bankovní účet nebo po zaslání potvrzení o provedení platby. Následně Vám písemnou práci naformátujeme či upravíme dle Vámi zvolené délky zhotovení a hotovou práci zašleme zpět na Váš email (ve formátu .doc a .pdf).

Co vše opravíte v rámci služby oprava gramatických chyb?

 Pozornost zaměřujeme na gramatické nedostatky v textu. Dáváme si pozor na překlepy, pravopisné hrubky, chybně užité koncovky apod. Dohlížíme také na správné tvary vlastních a cizích jmen a adres, zkratek, číselných údajů (čas, data, procenta a měrné jednotky), na špatnou automatickou opravu textu Wordem a také na náležitý počet mezer. Opravy Vám přímo zaneseme do Vaší písemné práce.

Jak přesně vypočítám termín, kdy bude práce zhotovena, pokud využiji více vašich služeb?

 Jednotlivé termíny zhotovení jsou dodržovány přesně podle vybrané varianty rychlosti zhotovení. To znamená: budete-li volit například variantu Smart pro naformátování a úpravu včetně kontroly gramatických chyb, lhůty se nesčítají. Termín, kdy bude práce zhotovena a nejpozději zaslána, se počítá od chvíle, kdy objednatel odsouhlasí cenu, tímto začneme na písemné práci pracovat.

 


 
Naformátuj.cz | Tel: +420 608 838 919 | E-mail: info@naformatuj.cz | Created by obsah.info, 2014 - 2016